24 вересня 2020

Листівки для дівчинки від Людмили Половинко та ScrapJoy

    Привіт!

   З вами я, Людмила Половинко, і сьогодні я покажу своє нове натхнення. 
Ніжні листівочки для маленької принцеси, які я робила з чіпиками від «ScrapJoy - твій чіпборд» 






Ці листівки був виклик собі самій)) в інстаграм проходив СП і там було завдання зробити листівки з обрізків. Я часто використовую залишки паперу у свох роботах, але найчастіше - обрізки в мене йдуть в шари, а тут я вирішила використати полоски для створення фону. І чесно кажучи, я ввійшла в кураж)) і зробила аж три листівки для дівчинки. Фон для листівки я проклеїла, а вже після того, для надійності, прошила на машинці по периметру.


Я якраз закінчила робити альбом, тому обрізків паперу трішки назбиралося, ось якраз і впустила їх у хід)). А для декору використала залишки декоративних елементів з того ж альбому, які ще не встигла розкласти по місцях.
 В кожній листівці є як один і той же декор, так і щось своє і екслюзивне)) .
В цій листівці я використала чіпові зірочки, яких якраз залишилося на одну листівку, тому вони в мене лише в одній роботі. 


Листівки різні за розміром та формою, але об"єднує їх одна ідея і тема)).


Друга листівочка з написом чіпиком "Маленька принцеса", який гравійований на маленькому кружечку), цей чіповий кружечок я підтримала ще такими круглими елементами: чіповий гудзик, гудзик висічка та обв"язаний круг, який робила для декору альбому.


В третій листівці для її декору я використала булавку з квіткою та такі ж зірочки, як і у першій роботі)


Ось так я втілила в життя свій виклик)
З вами була, Людмила Половинко!
Натхнення вам та любові у серці!

Немає коментарів:

Дописати коментар