03 вересня 2020

Натхнення до завдання КіноДошка "Гаррі Поттер" від ЗД Марина Євтушенко

Всім привітик!!!
Мене звати Марина Євтушенко і дуже рада бути Запрошеним Дизайнером в улюбленому блозі. Сьогодні я до вас із натхненням до цікавої і чудової КіноДошки натхнення "Гаррі Поттер".
Обожнюю я дуже всі частини фільму "Гаррі Поттера" і мені дуже хотілося передати всю магічність фільму у роботі. Довго думала що хочу зробити, але потім мені спало на думку створити АТС у вигляді книжок, адже фільм про школу і, щоб мої книжечки були магічними, додала чипборду, який відображає магічні елементи у частинах фільму.



А тепер розглянемо кожну АТС окремо. 
На першій можна побачити крила і ключ, які зустрічаються у першій частині фільму, а годинник зустічається в третій частині.



Дуже хотіла зробити АТС у вигляді книжечок і ось так всі виглядають збоку.


На другій розмістила чипборд канделябр, який дуже часто можна побачити протягом всіх частин, адже в мерехтінні свічок є щось загадкове і магічне.




На третій знову можна зустріти ключ, але він з крильцями. Його можна зустріти коли герої фільму підбирали підходящий ключик для дверей таємничої кімнати.




І остання АТС із рукописом, що також дуже часто зустічається у фільмах. На заннятях герої використовували пера, якими записували у своїх зошитах і рукописах і це додає шарму фільму)))




Сподіваюся надихнула вас на створення магічних робіт.
А ось такий подаруночок я отримала від спонсору магазину "Скрапочка" і за допомогою нього в мене вийшли магічні АТС.
 

А ось і список матеріалів, які я використала в роботі:
Всім натхнення і любові!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар