18 вересня 2020

Натхнення до завдання КіноДошка "Гаррі Поттер" від Nadin та ScrapEgo

 Привіт!

З вами сьогодні Nadin BlackBerry

І натхнення до завдання КіноДошка "Гаррі Поттер"

І у мене як зазвичай блокнот) Але блокнот - не блокнот, а зошит учня Хогвардса

Із предмета Настійки (англ. - Potions) чи за іншим перекладом -  Зіллєваріння

Під час роботи використано матеріали нашого спонсора ScrapEgo



Я дуже люблю наші Кінодошки) все тому, що я справжній кіноман. Особливо люблю різного роду фантастику. Ну і, звичайно, я в захваті від історії про хлопчика, що вижив. Навіть книги читала ще в шкільному віці. Це саме той всесвіт, в який я можу поринати знову і знову...
От і познайомившись із такою магічною дошкою натхнення я насвіжо передивилася усі фільми)


Моїм улюбленим вчителем зі школи Хогвардс є Северус Снейп. Цей похмурий, таємничий маг подобався мені ще з першої частини. Експерт з чаріних настійок і різного роду зілля... Саме тому мені закортіло зробити такий блокнот.
З нашої дошки я взяла палітру та цікаву маленьку пляшечку, що стала підвіскою на закладці










Дякую за увагу!














Немає коментарів:

Дописати коментар