16 вересня 2020

Натхнення до завдання КіноДошка "Гаррі Поттер" від Вікторії Рудман

Привітик усім!
З вами Віка Рудман і я до вас з натхненням до нашого завдання КіноДошка натхнення «Гаррі Поттер»





Коли я дізналась завдання, одразу зрозуміла, що це буде щось із портретом юного Гаррі)

Чим мене надихнула наша дошка? Звичайно, головним героєм)
Я помістила його портрет в шикарну рамку по центру.
Для відтворення замку я використала трафарет із камінням (так я його називаю))



Ох, скільки спреїв, фарб та алкогольних чорнил я використала для створення фону! Також кракелюрний лак акцент став у нагоді)



Вгорі трохи кіл (теж трафаретик) Всередині блокноту крафт-блок.



Спинка прикрашена вірною совою Поттера (знову трафарет)





Ось такий блокнот для юного фаната Гаррі Поттера)
Приєдуйтеся  до нашого завдання!
А з вами була ваша Віка♥


Немає коментарів:

Дописати коментар