08 вересня 2020

Коробочка для альбому від Людмили Половинко, Лавка Совушки та Скрапочка

  Привіт, друзі!

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, покажу вам свою коробочку для альбомчика, яку я робила з матеріалів з магазину Лавка Совушки та чіпиками від українського виробника  Sкрапочка.


 
Основу коробочки я робила з палітурного картону, яку обклеювала після збору крафт папером, а вже по тому скрап папером з колекції "О, балет" від Скрапмір


З цієї колекції паперу я робила альбом і вирішила за одно зробити і коробочку, чого було ці обрізки ховати до пакета, а вже потім про них і забути)). Тому вже і негайно все пустила в хід. Залишився в мене один цілий листок з зірочками, який я використала для основи, а все решта це були залишки від попереднього великого проекту, тут і карточкитежики  та рамки. З цих всіх обрізків я склала основу під декор.


Для декору коробочки використала той ж самий папір, а точніше вирізалки з цієї ж колекціївисічки та принтований чіпик.


Для урізноманітнення матеріалів, які використовуються в складанні композиції я додала ще додатковий декор у вигляді чіпика від Sкрапочка, а як же без нього))  Увесь чіпик я підпихала між шарами паперу, ось для чого я все припіднімаю на картон, потім весь декор легко можна використати у будь якому місці. Для декору тут я використала чіпик фартушок для годуваннянабір шпильок з квіточкаминабір мамині скарби а токож зірочки.

А ще в магазині  Sкрапочка можна зробити під замовлення метрику малюка з усіма нотатками та іменем. Саме таку іменну хмаринку я помістила на внутрішеій частині кришки.



В своїх роботах я використовую багато шарів паперу і для того щоб вони не були плоскими, я між тими шарами додаю палітурний або пивний картон, який додає повітря мій слоями.
  Для приклеювання основи я використовую палітурний клей який чудово клеїть і не має запаху, що дуже важливо, коли працюєш разом з дітьми. Увесь декор я приклеюю на універсальний клей, який тримає намертво, але і дає можливість ще трішки посунути декор при такій необхідності.


З вами була, Людмила Половинко.