17 вересня 2020

Подарунковий пакет для принцеси від Людмили Половикно та ScrapJoy

  Привіт!

   З вами я, Людмила Половинко, і сьогодні я покажу своє нове захоплення. 
Часто мої роботи ніжні та монохромні, але дитячі роботи хочеться зробити мега яскравими та насиченими. 
Сьогодні я вам покажу свій новий подарунковий комплект з єдинорогами для маленької принцеси, який я робила з чіпиками від «ScrapJoy - твій чіпборд» 




Набір складається з подарункового пакета та листівки, які я робила в одному стилі з одних і тих же самих матеріалів. Обов"язковою вимогою до цього пакету була наявність єдинорожок)), а де є ці казкові коники там і має бути принцеса). Саме такі паралелі я провела перед створенням композиції і так підбирала усі деталі для декору.  Тут можна знайти корону принцеи, зірочки та зоряний пил))


Для пакету я взяла чіпбордову рамку з завитками в середину якої я помістила напис, додала квітів, листочків рамочок та сердечок, а ще любові та магії))
При створенні таких композицій я стараюсь між шарами паперу давати картон, щоб припіднімати кожен шар , а не створювати плоску композицію. Між шарами додала декор, який при потребі, також припіднімала на картон, щось вище, а щось нижче, і тим самим, додавала повітря між цими шарами.


До композиції я додала ще квіточку ручної роботи і гілочку чіпборду, яку можна  розділу флора. Гілочку я розділила на частинки, а вже потім використала в композиції.






Окрім декору з лицевої сторони. я завжди прикрашаю і зворотню сторону своїх робіт, так і цього разу не оминула її стороною. Для декору використовувала ті ж самі матеріали, які залишилися після створення комплекту. 


В комплекті в мене є ще листівочка з такою ж єдинорожкою, як і на пакеті)). В композиції я використала круглу рамочку з завитками, а під неї додала шейкер, який шарудить при пересипанні зірочок, що у середині нього.


Ну і що за єдинорог без принцеси)), для напису використала чіпик Принцеса, який якраз замовила на передодні))
 
В квітковій композиції я використала ту ж саму гілочку, яка була на пакеті, додала метеликів длялегкості та повітряності композиції. А на завершення нанесла дрібні деталі, топінги та бризки акриловим грунтом, чим і об"єднала усю композицію в одне ціле)).






З вами була, Людмила Половинко!
Натхнення вам та любові у серці!

Немає коментарів:

Дописати коментар