21 вересня 2020

Натхнення до завдання КіноДошка «Гаррі Поттер» від Олени Базюк та Лавки Совушки

Привіт наші читачі!
Сьогодні з вами я,  Олена Базюк і в мене для вас натхнення до нашого завдання 
КіноДошка «Гаррі Поттер».
А моє натхнення отримала разом з матеріалами від нашого спонсора  
Лавка Совушки.
Я зробила магічний  та містичний тег мixed media )

Я передивилась усі частини «Гаррі Поттер» і читала книги, мені дуууже подобається ця містично-фантастична історія)
В основі в мене магічні механізми і інтерпритація літаючого золотого снітча.
Для свого тежика я використала матеріали від нашого спонсора  
Лавка Совушки.



Дякую, що завітали до нас!
Не забувайте про наше завдання, ми чекаємо на вас!!!!
І нагадую, що ви можете не тільки отримати нагороди, а ще й виграти багато подаруночків беручи участь в завданні!!!!!
Творіть в задоволення!
Ваш Арт Клуб !

Немає коментарів:

Дописати коментар