09 вересня 2020

Натхнення до завдання КіноДошка натхнення «Гаррі Поттер» від Лєни Рукодільник, Скрапочки та ScrapEgo

Привітики всім!!!
З вами Лєна Рукодільник і я до вас з натхненням до нашого завдання КіноДошка натхнення «Гаррі Поттер». І як завжди зі мною прийшли надихати наші спонсори: виробника чпборду Sкрапочка та виробник матеріалів для мікседмедіа - «ScrapEgo – товары для творчества»!




Я навіть і не знаю скільки разів я переглядала цю чудову казку. Крутий сюжет та загадкові дійства надихають просто нереально. От і вийшов у мене казковий чайний будиночок-млин з заготовки від виробника чпборду Sкрапочка. А за допомогою ММ матеріалів від «ScrapEgo – товары для творчества» він став також казковим зі справжнім мохом. Тепер у мене буде красуватись цей млин і радувати око.


















Нагадую про наші правила завдання!

Ваша робота має бути новою і нецифровою.
У Вашому пості має бути банер і посилання на завдання для блогу 
або #артклуб_гаррі_поттер і @artclubua для Іnstagram.
Максимальна кількість завдань, в яких ви можете брати участь - це п'ять.
В завданнях з схожою темою чи схожими обов'язковими елементами брати участі не можна.
Доставка призів за кордон за рахунок переможця.
Натхнення Вам!!! 

Немає коментарів:

Дописати коментар