04 вересня 2020

Натхнення до завдання від Людмили Половинко, Лавка Совушки та ScrapBox

  Привіт, друзі!

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, покажу вам свою листівочку, яку я робила, як натхнення до нашого завдання з матеріалів з магазину Лавка Совушки та чіпиками від українського виробника ScrapBox






 В основі моєї листівки є одна з найсвіжіших колекція паперу  від MINTAY, мене особливо надихнула її палітра і вже дуже хотілось використати саме її для натхнення до нашого завдання. З дошки я використала баночки та глибокий зелений колір, який є на центральній картинці. А ще моя листівка про одну з персонажей фільму про Вейлу. Вейла - це істота, в спокійному стані схоже на прекрасну чарівну жінку. Голос, пластика рухів, погляд Вейли змушують оточуючих дивитися тільки на неї, ніби на найбільше чудо. Рідкісний чоловік здатний протистояти магії Вейли, особливо якщо вона захоче, жартома, підкорити його серце.


Але ось розгнівана Вейла має зовсім інший вигляд. Обличчя її витягується в гостроклювий злісну пташину голову, а з плечей виростають лускаті крила. До того ж в цьому стані Вейла може і закинути в кривдника жменею магічного вогню. В кожній сучасній жінці є Вейла, яка вміє підкорювати серце чоловіка, а от не дай Бог її розгнівати)) Начувайтесь)) Ну що ви впізнали себе))?



Основним елементом в моїй композиції стала бутилочка парфумів, які і надихнули мене на створення цієї листівки. А ще між шарами додала квітів і гілочок з набору квітів півонії.

 В своїх роботах я використовую багато шарів паперу і для того щоб вони не були плоскими, я між тими шарами додаю палітурний або пивний картон, який додає повітря мій слоями. І щоб хоч трошки розбавити усі ці паперові шари я додала ембосинг на кальці та шифонові квіточки


  Для приклеювання основи я використовую палітурний клей який чудово клеїть і не має запаху, що дуже важливо, коли працюєш разом з дітьми. Увесь декор я приклеюю на універсальний клей, який тримає намертво, але і дає можливість ще трішки посунути декор при такій необхідності.


 Останнім етапом в декоруванні кожної моєї роботи є приклеювання топінгу. Цього разу в мене є паєтки, гранульовані камінчики та глітер жовтого і золотого кольору, а приклеювала все це на клей глоссі від Фабрика декору.




З вами була, Людмила Половинко.

Немає коментарів:

Дописати коментар