05 вересня 2020

Блокнот для лікаря від Людмили Половинко та Лавка Совушки

  

Привітики!

Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, покажу вам свій новенький блокнотик, яий я робила з матеріалів з магазину Лавка Совушки 




 Як я люблю працювати з замшею, вона мега приємна на дотик, що хочеться її постійно торкатися та гладити )). А з замшею виріб чи це альбом чи блокнот виглядає значно вишуканіше ніж з тканиною, а тим більше з замінником. Цього разу я купувала замшу темно-синя замша на дайвінгу, вона більш цупкіша та грубша.
 

Блокнот мені замовили іменний, тому я довго не вагалась і запропонувала зробити термотрансферний напис. У Юлі в магазині 
Лавка Совушки можна купити вже готовий дизайн написів, або замовити індивідуальний. Під час розробки дизайну, Бля уточняла усі деталі замовленні, пропонувала варіанти та підбирала матеріал під мої бажання. За що я їй вельми вдячна. Хоч з цим матеріалом я ще ніколи не працювала, але все вдалося з першого разу). А ще Юля дає додатковий термотрансфер для проведення експерименту з тим матеріалом куди все це буде приклеюватись.


Блок для блокноту я роблю сама, а цього разу в мене ще й особливий блокнот ) в ньому є додаткові інформаційні таблиці саме для тої професії, яку обрала його власниця. Свій блок я сама зшивала, а вже потім ретельно проклеювала палітурним клеєм від Фабрика Декору Закладку зробила з вощеного шнура синього кольору, а на кінці додала прозору бусинку, яка додала грайливості блокноту))



В моєму блокноті є три задекоровані розділювачі. Для декору яких  я використала раритетний папір від Скрапберіз, а вибрала я саме такий папір через картинки, які мені дали для цього блокноту. І саме ці картинки були основними у виборі палітри блокноту. 


Для декору блокноту я використала також і листок з фольгуванняв з колекції Blue & Blush від Скрапмір.



А також після завершення блокноту в мене на столі залишилися залишки паперу, які я використала для створення листівки, яку і доклала до замовлення. Для декору я використала той ж самий декор, який був і в блокноті, а також негативи з вирубки, якими я трішки ускладнила свій фон.


Для приклеювання основи я використовую палітурний клей який чудово клеїть і не має запаху, що дуже важливо, коли працюєш разом з дітьми. Увесь декор я приклеюю на універсальний клей, який тримає намертво, але і дає можливість ще трішки посунути декор при такій необхідності.


З вами була, Людмила Половинко.