06 вересня 2019

Натхнення до завдання з Скрапочка, Cherrylana designs, Scrapbooking-Ukraine та Людмилою Половинко

 Привіт!
   Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, покажу вам свою теплу осінню листівку з чіпиків Sкрапочка, штампів  Cherrylana designs та інших матеріалів з магазину Scrapbooking-Ukraine .



 

Для нашого першого осіннього завдання я підготувала яскраву осінню листівку, кольорову гамму для якої я взяла з нашої неймовірної дошки. Я люблю саме таку теплу і золоту осінь, яку я передала настроєм своєї листівки. В цю пору люблю гуляти по лісі, бігати по опалому листі, ловити ці останні ще теплі промінчики, які ховаються за золотим листям дерев.

Я своїй листівці я використала мега круті квіточки від ТМ Іріс, які можна придбати в магазині нашого спонсора Scrapbooking-Ukraine. Якісне виконання квітів, їх ніжність та акуратність полонили моє серце. В магазині ви зможете знайти квіти та декор на будь який смак та колір. Такий широкий асортимент є лише в Scrapbooking-Ukraine.


Для своєї листівки я використала штампики   квіточку , таку ж квітку лише меншого розміру а також бутон рози за допомогою яких я зробила ембосинг на кальці. Цього разу я використала золоту пудру, щоб підтримати осінню палітру і додати золота до своєї осені.


Тепер жодна моя робота не обходиться без гарнезного чіпика. Цього разу в мене знову моя улюблена флора, яка залишається актуальною в кожну пору року.

Якщо мені потрібні маленькі гілочки, я часто розрізаю чіпики на фрагменти і додаю їх у композицію у різних місцях.
 Цього разу я використала чіпик гілочку шипшинилісові пташки та набір гілочок.



Для легкості і повітряності композиції на моїй листівці я додала мережива та висічок з кальки.


І зворотня сторона моєї листівки:



Не забувайте про нашу нову осінню дошку натхнення, ми з нетерпінням будемо вас там чекати.




Натхнення вам та тепла у серці!
З вами була,  Людмила Половинко.

Немає коментарів:

Дописати коментар