02 вересня 2019

Дошка натхнення - Осінні настрої

Осінні привітики вам, наші дорогі ПЧілки!!!
Ми до вас з новим завдання і сьогодні у нас 
Дошка натхнення - Осінні настрої!
Зустрічаємо осінь разом і в осінню пору хочеться надихатись золотими та 
затишними барвами осені)
Ще можна зловити теплі промінчики ніжного сонця і гарні прогулянки в парку з шарудінням листя під ногами)
А ви любите сухе листя? Особливо шарудіти ним і дуркувати з дітлахами, це так весело)
Як ви зустрічаєте свою осінь?)

Ловіть першу порцію! 



Завдання
Надихнутися ДОШКОЮ (палітра, настрій, окремі елементи, асоціації)  та створити будь-яку рукодільну роботу. Обов'язково вкажіть чим саме ви надихнулись!

Правила:
Ваша робота має бути новою і нецифровою. У Вашому пості має бути банер і посилання на завдання. Максимальна кількість завдань, в яких ви можете брати участь - це п'ять. В завданнях з схожою темою чи обов'язковими елементами брати участі не можна. Доставка призів за кордон за рахунок переможця.

Натхнення від наших Запрошених дизайнерів!

Привіт, я Silvia де Mi mundo scrap.
Що мене надихнуло у дошці - це коричневий колір у різних відтінках осені, квіти, листя та природні елементи та, звичайно, котик.
Я сподіваюся, що вам це сподобалося і дуже дякую за запрошення.
З найкращими побажаннями!






Всім привіт! З Вами Віра Сирих
Я дуже хвилювалась. Це моє перше завдання для Art Club UA.
Допомогли мені наш спонсор - магазин товарів для скрапбукінгу Scrapbooking-Ukraine и дошка натхнення "Осінні настрої". Я відчула домашній затишок. Я уявила, що я сиджу біля вікна, йде осеній дощ, я загорнулася в теплий плед, тримаю чашечку кави і поруч котейка муркоче. Мій блокнот про сімейне щастя. Обкладинка з м'якого велюру, трохи яскравого осіннього настрою в декорі і роздільники з дуже красивого паперу.
Я дякую спонсору - Scrapbooking-Ukraine.
У своїй роботі я використала декілька аркушів паперу Little Yellow Bicycle та осіний декор: двусторонняя бумага от Little Yellow Bicycle Cup O' Love 30х30 смнабор роз ORANGE , репсовая осенняя ленточкаа, калина декоративная оранжевая.












Після роботи над м'яким, затишним і домашнім блокнотом залишилися обрізки паперу - такі яскраві, осінні. Неймовірна палітра завдання надихнула мене на цю фантастичну листівку.






Спонсори:

Надіємось, що призи від наших спонсорів спонукатимуть вас до активної творчості! 
Запрошені дизайнери гарантовано отримують приз від одного з наших спонсорів.
(Умовою є лише використання отриманих матеріалів при виготовленні роботи для нашого наступного завдання ;)) 
А решту призів ми розіграємо серед усіх інших учасників за допомогою Randomus. 

Магазин товарів для рукоділля, творчості та хобі Familybox.com.ua
надає одному із Запрошених Дизайнерів
сертифікат 200 грн. + знижка 8% понад сертифікат
(Обов'язкова умова - огляд посилки)




Інтернет-магазин Iris-Scrapbooking дарує 
2 набори квітів ТМ Iris на вибір

(доставка за рахунок отримувача)

Виробник штампів для скрапбукінгу - Cherrylana designs 
надає знижку 10% на купівлю штампиків

сертифікат на 100 грн

сертифікат на 100 грн


Правила участі в завданні:

♥ Надихнутися ДОШКОЮ (палітра, настрій, окремі елементи, асоціації) та створити будь-яку рукодільну роботу. Обов'язково вкажіть чим саме ви надихнулись!; 
♥ написати пост, в якому має бути активне посилання на наш блог та банер завдання; 
♥ додатись в лінки до 02 жовтня
♥ за результатами завдання ми розіграємо призи від спонсорів та обиремо ЗД; 
♥ звернутися за призом на протязі 2-х тижнів від дня публікаці результатів завдання.


-ЗАВДАННЯ РУКОДІЛЬНЕ -
Чекаємо на ваші роботи до 02.10.2019 року.






Немає коментарів:

Дописати коментар