18 вересня 2019

Блокнот Прованс з Скрапочка, Scrapbooking-Ukraine та Людмилою Половинко

Привіт!
   Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, покажу вам свій свіженький  блокнот з присмаком провансу виготовлений з чіпиків Sкрапочка та інших матеріалів з магазину Scrapbooking-Ukraine.


 

Для закладки я використала дерев"яну бусинку, яку прив"язала на вощений шнурок.


 Для декору обкладинки використала фонові чіпики круги, які можна підібрати токого розміру, як тобі потрібно, так як в наборі вони різного діаметру.


З провансової колекції від Фабрика Декору я вирізала вирізалки та карточки, якими і прикрасила свій блокнот.


Окрім фонових кругів я взяла ще флористичні чіпики на свою улюблену тему, які найчастіше використовую, і вони першими закінчуються. Цього разу я в блокноті використала чіпик гілочку.


 В моєму блокноті є три розділювачі, які я старалася зробити максимально плоскими, щоб потім зайвий об"єм не заважав у користуванні блокнотом.  Для розділювачів я використала набір паперу Lavender Provence від Фабрика декору, який купувала в магазині Scrapbooking-Ukraine, а основним елементом в них стали карточки з смужок для декорування від цієї ж колекції.



Щоб додати акцентів і контрасту блокнотові я використала крафтові висічки та вирізані відштамповки листочків, гілочок та квітів.











 І зворотня сторона блокнота:



Натхнення вам та тепла у серці!
З вами була,  Людмила Половинко.

Немає коментарів:

Дописати коментар