21 вересня 2019

Огляд посилки від Scrapbooking-Ukraine для Лєни Рукодільник

Привіт-привіт!!!

З Вами Лєна Рукодільник і наш спонсор, магазинчик супер товарів для творчості - Scrapbooking-Ukraine. Ми до Вас з новим оглядом посилочки.




Ох і розійшовся цього разу мій хом’ячок скрапівський. У мене у посилочці цього разу трішки збірної солянки. Отже я давайте я покажу і розповім, що я отримала від магазину Scrapbooking-Ukraine.
Як не крути, але папір від Пріми має бути в запасах кожного скрап-хом’ячка, тож ось ту красу я тепер буду мати і у себе)
















А ось і повний списочок моїх нових скарбів із посиланнями:
Ось така моя посилочка з купою паперу та маленьким доповненням до моїх міксмедійних запасів прийшла до мене! Тому я пішла надихатись, а Вас запрошую на рукодільний шопінг до магазинчику Scrapbooking-Ukraine
Натхнення Вам!

Немає коментарів:

Дописати коментар