17 вересня 2019

Весільний Magic box з ScrapBox, Cherrylana designs та Scrapbooking-Ukraine. Базюк Олена

Вітаю наші  ПЧілочки!
Сьогодні з вами ScrapBoxCherrylana designsScrapbooking-Ukraine та  Олена Базюк!
В мене для вас святковий весільний настрій разом з коробочкою Magic box)
Я люблю Magic box, а ви?)
Навіть сама назва вже навіює якусь магію і несподіванку)



"Чарівна" коробочка - оригінальний і незабутній спосіб подарувати гроші молодятам)
Основним подарунком є ​​сюрприз в коробці - це можуть бути солодощі, прикраси, гроші, фото і все те, що Ви захочете помістити в цю коробку. Та й саме оформлення коробочки викликає радісні емоції і підкреслює тематику свята.
За це я і люблю Magic box)
Для оформлення я обрала романтичний весільний чіпборд від  ScrapBox.
В цьому розділі ви знайдете усі детальки і аксесуари для таких робіт. 

 Серед прекрасних штампів Cherrylana designs я вибрала листя трояндиметелик,
 набір штампів Магноліялистя шипшини та напис Щасливий день.
А в  магазині Scrapbooking-Ukraine я обрала неймовірно ніжні та тендітні квіти 
від ТМ Iris та квіти з набору Love Story Charlize від Prima.
Для ембосінгу використала пудри від Фабрики дероку та кальку.


І нехай свято буде завжди!

Дякую, що завітали до нас!
Не забувайте про наше завдання, ми чекаємо на вас!!!!
І нагадую, що ви можете не тільки отримати нагороди, а ще й виграти багато подаруночків беручи участь в завданні!!!!!
Творіть в задоволення!
Ваш Арт Клуб !

Немає коментарів:

Дописати коментар