12 вересня 2019

Огляд посилки від Sкрапочка для Людмили Половинко

Привітики.
Сьогодні з вами я, Людмила Половинко покажу свою посилку з чіпиками від нашого спонсора магазину  Sкрапочка.




До кожної посилки в магазині Sкрапочка докладають інструкцію з правилами використання чіпика. В якій можна знайти рекомендації щодо приклеєння та витягання чіпика з основи та іншу цікаву інформацію.

Кожна моя посилка складається з чіпиків на тему флори, я хоч декілька чіпбордів, але точно візьму)).  Люблю створювати квіткові багатошарові композиції з додаванням флористичного чіпборду.  
Так як останнім часом в мене закінчився чіпик на весільну тему, тому я знову поповнила свої запаси святкових чіпиків. В мене була і весільна пара і написи, які стануть окрасою кожної листівки.


Цього разу вирішила ще спробувати чіпик нового дизайну, гадаю, що його можна буде гарно вписати в мої композиції. Вже бачу цю красу на одній з моїх майбутніх листівок.


Мій улюблений циферблат годинника, я з ним робила вже не одну роботу, знаю, що він мені ще пригодиться.


З вами була,  Людмила Половинко.