19 вересня 2019

Ніжне натхнення з Ольгою Гереджук і Sкрапочка.

Всім привіт!
Сьогодні з Вами Ольга Гереджук і моє ніжне натхнення з чіпбордом Sкрапочка!




Хоча вже осінь  і все кольорове довкола, але  хочеться чогось ніжного. Тому в мене сьогодні ніжна і невагома листівка, яка нагадує мені зефірку.
Найголовнішою прикрасою моєї листівки став чіпборд від Sкрапочки.


Моя робота над листівкою розпочалась з вибору чіпборда. Спочатку я вибрала чіпборд Гілочка з кліткою, от із неї вже вся композиція закрутилася. Потім я доповнила композицію чіпбордом Гілочки, який прикрасила білим глітером.

От і трішки деталей листівки поближче.



  Ð§Ñ–пборд Віточка, Картон світлий 1,6 мм Ð§Ð¸Ð¿Ð±Ð¾Ñ€Ð´ Ветка с клеткой, Картон светлый 1,6 мм

Нехай у Вашому житті панує ніжність і любов!
З Вами була, Ольга Гереджук.