23 вересня 2019

Міні альбом з Людмилою Половинко та Лавкою Совушки

 Привіт!
   Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, покажу вам міні альбом з  матеріалів магазину Лавка Совушки .



 

Для свого альбому я обрала ніжну хлопчачу колекцію  "Smile Baby" від ScrapMir . Ніжні кольори цієї колекції надихнули на створення круглого міні альбому з мінімальним декором.





Альбом зроблено у вигляді гармошки, яка складається і зав'язується з обох сторін блакитною шебі стрічкою.


Я люблю маленькі і швидкі альбоми в яких можна вклеїти особливі вибрані фотографії з прогулянки чи свята.


В роботі я використала папір 20*20 см, з обрізків, що залишилися після роботи я зробила висічки  та вирізала елементи для декору.


А також для декору альбому  пішли висічки, що йдуть до колекції та вирізалки написи з листа для вирізання та карточки з набору паперу.



Весь альбом я склеюю клеєм універсальним від Фабрика Декору, а дрібний декор клеєм палітурним.
















Натхнення вам та тепла у серці!
З вами була,  Людмила Половинко.

Немає коментарів:

Дописати коментар