28 вересня 2019

Натхнення зі Scrapbox, Scrapbooking-Ukraine і Лєною Рукодільник

Привітики!!!

Сьогодні з вами Лєна Рукодільник та наші спонсори - виробник неймовірно крутого чіпборду Scrapbox та супер-пупер магазин всього, що можна тільки побажати для рукоділля -  Scrapbooking-Ukraine!!!




Магія фарб нещодавно заполонила моє серце і я просто захопилась тим процесом фарборого чаклунства. То ж, я вирішила зробити два яскраві теги. Доречі, ви вже їх могли бачити у нашому Блог-хопі з кросвордом)))
Для створення фону я використала Алкогольные чернила Первая леди, 30 мл ScrapEgoАлкогольные чернила Фиолетовое чудо, 30 мл ScrapEgoАлкогольные чернила Солнечный зайчик, 30 мл от ScrapEgoАлкогольные чернила Розовая мечта, 30 мл ScrapEgoта Віск Finnabair Art Alchemy Metallic Wax - Firebird 20 мл Prima. Багалошаровіть я створила за допомогою  скраппаперу Moon Child 6 листів, 20х20 від Prima та набір квітів First Eclipse - Moon Child, 12 шт від Prima. Усе це ви зможете знайти в магазині Scrapbooking-Ukraine. А головним акцентом тегів, став Чіпборд "Ловець снів з сердечком" від Scrapbox, який я розділила навпіл, таким чином об'єднала два тега в одну композицію







 







Сподіваюсь Вам було цікаво розглядати детальки, тому запрошую на шопінг до магазинів наших спонсорів Scrapbox та Scrapbooking-Ukraine!

Натхнення Вам!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар