30 вересня 2019

Осінній альбом від Лавка Совушки, Cherrylana designs та Людмили Половинко

 Привіт!
   Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, покажу вам свій новий осінній альбом з використанням  штампів  Cherrylana designs та інших матеріалів з магазину Лавка Совушки


 
Не за горами золота осінь, коли листя на деревах забарвлюється в золотисто-червоні фарби, а сонячні проміння роблять дерева такими як в казці. Осінні роботи в мене завжди яскраві та з золотими акцентами.


Насамперед, пропоную переглянути відео огляд, а вже потім перейти до деталей на фотографіях:


Для обкладинки  я зробила шейкер з чіпбордових рамок, який наповнила золотими паєтками і бісером.


Альбом повністю паперовий, лише для корішка я використала бавовняну тканинку та мереживо.


Основа альбому дуже щільний крафт папір, який особливо пасує до осінніх та зимових робіт. В мене крафт осоціюється з теплом та затишком.


Альбом я робила з паперу 15*15 см, тому сторінки в ньому комбіновані, що додає додаткової цікавості та загадковості альбому.


Для декору альбому я взяла осінній папір від Фабрика Декору "Botany Autumn", який купувала в магазині  Лавка Совушки. В роботу пішли карточки і написи  та листок для вирізання з набору.


Папір і декор я клею на універсальний клей від Фабрика Декору, а палітурку проклеюю клеєм "Професійний переплет", які можна купити в Лавка Совушки.


Для декору своїх робіт я також люблю використовувати відбитки штампів на кальці, які додають легкості композиції.
Для свого осіннього альбому я використала золоті відбитки штампів листочків, великої квітки, малої квітки та бутона троянди від нашого спонсора  Cherrylana designs 
















І зворотня сторона альбому:









Натхнення вам та тепла у серці!
З вами була,  Людмила Половинко.

Немає коментарів:

Дописати коментар