26 вересня 2019

Натхнення зі Scrapbox і Лєною Рукодільник

Привітики!!!

Сьогодні з вами Лєна Рукодільник та наш спонсор - виробник неймовірно крутого чіпборду Scrapbox!!!




Неймовірний дитячий чіпборд надихнув мене на створення цікавої Поп-ап листівки-коробочки в конвертику. А для її створення і оформлення цього конвертика мені я використала чіпбордики з наборів: 
Чіпборд дитячий набір для малюка Hc-014 та Чіпборд набір новорічних зірочок 30шт Hh-134, які зробили конвертик для коробочки таким цікавим.










Ось такий нідний конвертик з незвичною листівочку вийшов у мене. Сподіваюсь Вам було цікаво та чіпик, який я використала припав Вам до душі, адже він такий універсальний. То ж запрошую на шопінг до магазину Scrapbox!

З Вами були Лєна Рукодільник та Scrapbox!
Натхнення Вам!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар