21 листопада 2018

Натхнення зі ScrapJoy та Леною Рукодільник


Привіт!
З Вами Лена Рукодільник та наш спонсор, магазинчик – «ScrapJoy - територія скрапбукінгу».
Для Вас я підготувала невеличке натхнення у вигляді АТС-листівок!




Вже майже усіх рукодільниць новорічний заполонив настрій. І навіть сніг де не де пішов сніг. Але у мене ще залишилось трішки осіннього настрою, тож я підготувала ніжні АТСочки в натхнення для Вас. Адже колекція паперу та чіпборд надихнули мене саме на ніжну роботу.








А для створення цієї міні-колекції листівок-АТСок я використала  набір двостороннього паперу 20х20см від Scrapmir Beautiful Moments 10шт 10 дизайнів +1 односторонній лист з картками англійською мовою та авторський чіпборд ScrapJoy з розділів Lettering. НаписиЗавитки, кутики, бордюри та Рамочки.





А на цьому у мене все. Дуже дякую, що завітали до нас!
З Вами були Арт Клуб, ScrapJoy і Лєна Рукодільник!
Натхнення Вам!

Немає коментарів:

Дописати коментар