27 листопада 2018

Натхнення від Лєни Рукодільник, Фабрики декору та ScrapBox


Привіт!

З Вами Лєна Рукодільник та наші спонсори Фабрика декору і ScrapBox! І я знову до Вас з АТС-ками)






Я так захопилась експериментами, що навіть не помітила, що зробила їх аж 12! Вийшли 3 колекції по 4 різної форми). На одних я використала просто білу текстурну від Фабрики Декору та трафарети: «Сніговий фон» та «В'язане полотно». Далі я використала Текстурну пасту «Кришталева. Мерехтливий лід» та ті ж трафарети. І ще я використала 3D-gel текстурний який змішала з глітером і знову нанесла на папір, попередньо заґрунтований за допомогою Грунту універсального акрилового білого кольору від ФД, знову через тіж трафарети. Далі я використала сухі фарби "Magic paint" колір "Яскраво-блакитний" та "Бірюзовий". А ще я використала штучний сніг (дрібні частинки).
Для декору я використала в основному вирубку та вирізалки. Основний ніж для вирубки Декоративна Лаврова гілка від ScrapBox.














 











Я сподіваюсь, що Вам було цікаво розглядати АТС-карточки і ви надихнетесь на створення свого чогось такого ж чарівного.
Вами були Лєна Рукодільник та наші спонсори Фабрика декору і ScrapBox!


До наступних зустрічей!

Немає коментарів:

Дописати коментар