29 листопада 2018

Огляд посилки від Sкрапочка. Людмила Половинко

Привіт!
Сьогодні з вами Людмила Половинко , і я покажу вам чіпики, які отримала від нашого спонсора магазину  Sкрапочка.
Отримавши гірку таких гарних матеріалів, натхнення точно прийде та муза не довго покине ваше робоче місце .




В магазині нашого спонсора Sкрапочка ви завжди знайдете якісний чіп за доступною ціною.  Я вже настільки полюбила деякі дизайни, що вже не один раз купувала їх повторно. А ще рекомендую зайти в розділ з 3Д моделями. Я там обрала маленький будиночок, який гарно буде пасувати для декору новорічної ялинки, а також його можна використовувати як фотореквізит.
Подивимося, що саме я собі вибрала в магазині нашого спонсора Sкрапочка.
Для того щоб краще зорієтнуватися в розмірах чіпборду пропоную подивитися коротенький відеоогляд моєї посилки.




Чіпборд який я вибирала можна знайти в тематичних розділах:
флора,
рамки,
написи на різні свята,
фауна
Новий Рік та Різдво,
Кохання весілля романтика
Фонові
3Д моделі
З вами була Людмила Половинко.
Натхнення вам та любові!

Немає коментарів:

Дописати коментар