11 листопада 2018

Огляд посилки від Scrapbooking-Ukraine. Марія Дворак

Доброго дня!
Сьогодні з вами я, Марія Дворакпокажу вам красу, яку отримала від магазину Scrapbooking-Ukraine у вигляді дизайнерської посилки.



Цього разу мій вибір пав на раритет від ScrapBerry's - колекцію "Home Sweet Home". Свого часу я не мала нагоди з нею познайомитися й коли побачила, що вона є в наявності - зовсім на вагалася й відправила в кошик ;). Палітра така як я люблю - є й рожеві відтінки, й фіолетові, й м'ятні. Два листка для вирізання не дадуть сумувати ручкам й створять чарівну багатошаровість у роботах!




Наступним до кошику потрапив віск Finnabair Art Alchemy Metallic Wax - White Gold. В декого вже ціла коллекція відтінків воску від Prima, а у мене віск від цього бренду - перший. Колір обирала дуже довго й маю надію, що не прогадала. Консистенція в нього на перший погляд густіша, ніж у восків від Cadence, хоч я в них й не спец - наступного разу напишу чи сильно вони відрізняються.




Дякую Scrapbooking-Ukraine за можливістьь працювати з жаданими матеріалами !
Творіть в задоволення та приєднуйтесь до наших завдань!
Ваш Арт Клуб!

Немає коментарів:

Дописати коментар