10 листопада 2018

Натхнення з Лєною Рукодільник, Scrapbooking-Ukraine та ScrapBox

Привіт-привіт!!!

І знову з вами Лєна Рукодільник та наші спонсори-чарівники: Scrapbooking-Ukraine та ScrapBox. Сьогодні я до Вас із натхненням у вигляді Travel-альбому)




Ви вже знаєте про мою любов до подорожей, тож я розповім Вам про свою останню подорож до Німеччини у вигляді свого Travel-альбому). Особливо я надихнулась неготичною архітектурою Гамбурга, історією Берліна, Величністю Дрездена та затишним Потсдамом. Але саме Гамбург дав початок і ідею для створення цього альбому саме в таких кольорах та деталях.
Нажаль заповнити його своїми фото мені ще не вдалося, та на кожній сторінці я зробила помітки про місця та події які нас вразили.









































Відео-огляд альбомчику)


А для створення цього альбому мені допомогли матеріали надані нашими спонсорами:
 Сподіваюсь мій альбом надихне Вас не тільки на створення таких Travel-альбомів, а й на подорожі, адже мандрувати країнами та містами це незабутні враження на все життя;)

З Вами була Лена рукодільник та супер-магазин Scrapbooking-Ukraine та мега виробник чіпбордів ScrapBox

Дякую за увагу та до наступних зустрічей)))

Немає коментарів:

Дописати коментар