28 листопада 2018

Натхнення з Adidin-scrapbooking. Базюк Олена

Всім привітики!!!!
Сьогодні з вами я,  Олена Базюк.
І хочу вам показати святкові новорічні АТСки)
Свято наближається) А ви вже почали приготування?
Я дууже люблю зимові свята, тому моє натхнення прокидається заздалегідь)
Скоро з літа почну готуватись :)))
А матеріали я використала від нашого чудового спонсора  Adidin-Scrapbooking !!!

 

АТСки мої з маленькими привітанням до Нового року - ЩАСТЯ, РАДІСТЬ і ВДАЧА
Давайте роздивимось ближче..
ЩАСТЯ
РАДІСТЬ
ВДАЧА
Вони в мене вийшли багато шарові, з мереживом, квітами, блискітками....
Вже хочу свят!!!!
Дякую, що завітали до нас!
Не забувайте про наші завдання, ми чекаємо на вас!!!!
І нагадую, що ви можете виграти багато подаруночків беручи участь в завданнях!!!!!
Творіть в задоволення!
Ваш Арт Клуб !

Використані матеріали:
Крафт-картон
Лист крафт-паперу з написами
Листи паперу Graphic 45
"Botanical Tea" - "Fauna" 
Папір тишью, білий

Немає коментарів:

Дописати коментар