11 листопада 2018

Огляд посилки від Sкрапочка. Людмила Половинко

Привіт!
Сьогодні з вами Людмила Половинко . І я прийшла показати чіпики, які отримала від нашого спонсора магазину  Sкрапочка.




Якщо ви шукаєте чіпборд гарної якості і за доступну ціну, я вам раджу завітати до магазину нашого спонсора Sкрапочка.  Саме там ви за невеликі кошти зможите купити чіпик на різноманітну тему.
Подивимося, що саме я собі вибрала в магазині нашого спонсора Sкрапочка.
Для того щоб краще зорієтнуватися в розмірах чіпборду пропоную подивитися коротенький відеоогляд моєї посилки.



Я повторюсь, але мені подобається, що в Sкрапочці  увесь чіпик йде з основою, а ще його додатково огортають у захисну м"яку плівку, що забезпечує його додатковий захист при транспортуванні. А для того, щоб вміло і акуратно витягнути чіпик з основи додається докладна і зрозуміла інструкція.



Чіпборд який я вибирала можна знайти в тематичних розділах:
флора
дитяча тема
рамки
написи дитячі
написи на різні свята
фауна


З вами була Людмила Половинко.
Натхнення вам та любові!