23 листопада 2018

Натхнення з Адідін-скрапбукінг та Sкрапочка від Людмили Половинко

Привітики!
Сьогодні я, Людмила Половинко з натхненням від спонсора Adidin-Scrapbooking  та магазину  Sкрапочка !
Коли вийшла нова новорічна колекція від Фабрика Декору, я довго не чекала і замовила її для своїх новорічних робіт. 
Я як фанат вирізання практично весь папір порізала на елементи, якими тепер декорую свої новорічні роботи. Сьогоднішня листівка не вийняток. Для її декору я використала ці вирізані елементи.



Ви тільки подивіться на цього оленя, який заворожує своєю грацією та витанченість. Саме його я і використала як основного героя своєї листівки.


Листівку я припорошила морозом, щоб добитись ефекту ранкового сонячного блиску на снігу.


Для декору я використала ще новорічний чіпборд від нашого спонсора Sкрапочка, і на цій листівці я використала свої останні чіпики. Терміново потрібно поповнити свої запаси)).


За традицією я не оминула увагою і зворотню сторону своєї листівки.



Використала матеріали:

Набор скрапбумаги "Winter Love Story", 30,5x30,5 см, Фабрика Декору

Набор скрапбумаги "Smile of Winter", 30,5*30,5 см, Фабрика Декору


З вами була Людмила Половинко.
Натхнення вам та безмежної любові!

2 коментарі:

  1. Людочка, открытка нереальная) очень понравилась) , новогоднее волшебство просто

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталі!! Мені дуже приємно! Шалено сподобалась ця нова нова новорічна колекція від ФД.

      Видалити