03 вересня 2018

Огляд дизайнерської посилки від ScrapBox Людмила Половинко

Привіт!
Сьогодні з вами Людмила Половинко . І я прийшла показати, яку писилку мені прислали від нашого спонсора виробника чіпборду ScrapBox.




   У них в магазині можна знайти дизайни на будь-яку тему, саме там розбігаються очі і хочеться взяти все і одразу.) Подивимося, що саме я отримала в своїй посилці від магазину нашого спонсора виробника чіпборду ScrapBox.
    Для себе я обрала весільно-любовну тему. І як ви думаєте, що ж я планую зробити з того чіпика?


   Від дизайну цих чіпиків я в захваті. Мереживні дизайни не залишать байдужим жодне серце.
Моя гора щастя:






Чіпборд на тему весілля та любові можна знайти в цьому розділі.


З вами була Людмила Половинко.
Натхнення вам та любові!

Немає коментарів:

Дописати коментар