09 вересня 2018

Огляд дизайнерської посилки від Sкрапочка з Лєною Рукодільник


Привіт-привіт!!!

З вами Лєна Рукодільник та наш спонсор, виробник чіпборду, магазин  Sкрапочка.
Сьогодні я знову поділюсь з вами своєїм солоденьким, що я отримала в якості дизайнерської посилочки від нашого спонсора магазину Sкрапочка.





Я обрала для своїх проектів чіпборд 3-х різних тематик:
Перший розділ: Відпочинок і Подорож
Далі я пішла у розділ техніка та транспорт, де я обрала такий чіпборд: чіпборд велосипед, чіпборд крила, чіпборд фотоапарат
Далі я перейшла у розділ міська тематика та обрала чіп вуличний ліхтар, знову я перемістилась у розділ візерунки, куточки, бордюри та обрала чіпборд ажурний куточок, далі новий розділ рамки, де обрала чіпборд рамка ажурна. Розділ захопленнячіпборд фотоплівка. Фоновий чіпборд з розділу фони.










Далі мене зацікавив розділ 3-D моделі (картон), де мені надзвичайно мені сподобались: Заготовка маленький будиночок, заготовка вуличний ліхтар та заготовка для фото 10 х 15 рамочка.









В магазині Sкрапочка є так багато розділів та чіпборду на різну тематику, що розбігаються очі і хочеться все й одразу. Асортимент магазину просто неймовірний та чіпи й заготовки такі різні. У магазині Sкрапочка є все, що потрібно для створення альбомів, скрапсторінок та багато інших рукодільних проектів.
З Вами була Лєна Рукодільник виробник чіпборду магазин Sкрапочка!



 Дякую за увагу та до наступних зустрічей)))

1 коментар:

  1. Здравствуйте, я недавно узнала о вашем блоге и мне ужасно интересно с вами). А теперь ещё , вот прямо сейчас),пошла разглядывать красоту в Скрапочку. Просто чипборды- это моя слабость. Спасибо

    ВідповістиВидалити