15 вересня 2018

Огляд дизайнерської посилки від Scrapbooking-Ukraine з Лєною Рукодільник

Привіт-привіт!!!

З вами Лєна Рукодільник та наш постійний та незамінний спонсор солоденького магазин Scrapbooking-UkraineСьогодні я поділюсь з вами, що я отримала в якості дизайнерської посилочки від такого чудового спонсора)









Вже й осінь на дворі, та хоч листя на деревах ще зелені, вдень буває жарко, та ввечері та зранку вже на всю відчувається осінь і не встигнеш оглянутись, як вже все заграє червоно-жовтими та багряними відтінками. Тож моя посилочка якраз в темі;)
Ось такі осінні листи скрап паперу 30х30 мені дістались







 І як же без декору, ось я отримала: набір з 5 декоративних квіток вишні 2-tone Orange, 3 см, набір з 5 декоративних трояндочок Old Gold, 25 мм, калина декоративна помаранчева, набір напівперлин світло-зеленого кольору, 5 мм, 50 шт., ґудзик з перламутру, зірочка, фіолетовий колір, 12,5 мм, спіральна тичинка червоного кольору 1 шт, 3 см, дерев'яний гудзик "Листочок", 29 * 16,3 мм, 1 шт, дерев'яний гудзик "Равлик", 1 шт, 20х12 мм, ґудзик з перламутру, зірочки, смарагдовий колір, 1 шт, 10х10 мм, ягідка шипшини, колір червоний, 2 см, 1 шт, стрічка з органзи зеленого кольору, ширина 6 мм, довжина 5 м та репсова стрічка Кленовий лист, 9 мм, 90 см. Доповнили цю колекцію набір квітів Mae Ella, Cherry Blossom, 9 шт., Prima.










А як же без чіпборду, ось такий тематичний "Набір осінній", 97*99мм стане основою моє майбутньої листівки.


 В магазині Scrapbooking-Ukraine Ви можете знайти ще більше тематичних матеріалів, адже асортимент магазину надзвичайно великий та постійно поновлюється!
 Ну що ж, ось я Вам все показала і розповіла, тож треба приступати до роботи.
 З Вами була Лєна Рукодільникта супер-магазин Scrapbooking-Ukraine!




 Дякую за увагу та до наступних зустрічей)))

Немає коментарів:

Дописати коментар