02 вересня 2018

Завдання: 3-в-рядок "Математика"

Привiт!

Ось вже й осінь, Пора нового навчального року. Тож у цьому місяці новою темою для натхнення буде наука "Математика".
Дуже цiкаво скiльки серед нас гуманiтарiїв та любителiв точних наук?
Зiзнавайтеся, чи творять математики?))))
А пicля пiдрахунку цих статистичних данних, можна приступити до нашого завдання!)


Матема́тика (грец. μάθημα — наука, знання, вивчення) — наука, яка первісно виникла як один з напрямків пошуку істини (у грецькій філософії) у сфері просторових відношень (землеміряння — геометрії) і обчислень (арифметики), для практичних потреб людини рахувати, обчислювати, вимірювати, досліджувати форми та рух фізичних тіл. Пізніше розвинулась у досить складну і багатогранну науку про абстрактні кількісні та якісні співвідношення, форми і структури. Загальноприйнятого визначення математики немає. Початково вона використовувалася для підрахунку, вимірювання, а також для вивчення форм і руху фізичних об'єктів шляхом дедуктивних розмірковувань та абстракцій. Математики формулюють нові висновки і намагаються встановити їх справедливість, виходячи зі вдало вибраних аксіом і визначень.


Математика - це єдиний досконалий метод водити самого себе за ніс. 
Альберт Ейнштейн
Отже, основний елемент цього місяця - цифра.
 Додаткові 2 елементи: листя, штамп, яблуко, квітка, висічка, клітинка

Запрошений дизайнер-  Lanusia
Усім привіт! З вами Lanusia. Закінчилося літо. Ми зустрічаємо золоту осінь. Разом з нею приходить свято Першого дзвоника. Я причетна до нього кожного року, адже викладаю у школі. Тому , побачивши завдання, не було і тіні сумніву на рахунок того, що я буду творити. Це буде листівка, котру можна подарувати як дитині, так і вчительці. Суто з папером я працюю нечасто. Більше полюбляю різноманітні фарби. Мені здається, що з ними більше простору для втілення фантазій. Проте сьогодні розглядаємо паперову листівочку. Хочеться вірити, що мені вдалося передати настрій початку осені, шкільної пори.
 ОЕ - цифри видно дуже добре) З додаткових елементів я використала листя, штамп, яблуко, клітинку. Замість висічок у мене вирізалки. Листівка виконана у світлих та радісних кольорах. До зустрічі у завданні. 



Усім привіт, я MogiArt і я маю нагоду тимчасову погостювати в цьму прекрасному та дуже цікавому бложику. Близько місяця назад я отримала подарунок від Sкрапочкічіпборд, дуже дякую за подарунок і якісний продукт.

Для сьогоднішнього завдання я підготувала дошку для запису розкладів уроків.  Для їх кріплення у куточку розташована скрепка, при змінах у розкладі варто буде лише замінити папірець!)

І трішки деталей, з подарункового чіпборду я використала фоновий та ґудзики.



Усі ОЕ дотримані: цифра, листя, штапм, висічка та клітинки на фоновому аркуші паперу.
Дякую за запрошення та запрошую усіх інших залучатися до завдання!

Роботи нашої команди:

Ця листівочка для викладача математики)
Мій рядок: цифри - штамп - висічка



Олена Базюк
Я до вас сьогодні з альбомом)
Ніжний, романтичний, елегантний...
Дуже мені сподобалась палітра - зістарений синій і молочний)
Мій рядок: цифра - листя - штамп - квітка





Робота вчителя важка і дуже відповідальна. Завтра моя донечка піде на свято першого дзвоника з листвкою для своєї вчительки. 
Мій рядок: цифра - листя - штамп - квітка - висічка - клітинка (принт на папері).




Гарного всім дня! Завдання надихнуло на створення "Книги побажань" на перший рочок малюка. Блакитний колір виявився затребуваним нашими дизайнерами у цьому завданні. Й я також піддалася його магнетизму ;).
Мій рядок: цифра-квітка-висічка




Наші ое вам навіяли конкретну тему? Зізнайтесь, що в голові вже промайнула  ідея ;)
А що коли ускладнити :)
Мій рядок : цифри - листя - штамп






Лєна Рукодільник
Цього разу мене надихнув основний елемнт нашого авдання - цифра. Тож я вирішила зробити рамочку для фото з числами, які відграли в моєму житті важливу роль. 
Мій рядок цього разу це цифра, листя та штамп




Умови:
• стоврити будь-яку рукодільну роботу, надихнувшись завданнямОбовязково вкажіть, які додаткові елементи ви використали.
(ОЕ - цифра.  Додаткові 2 на вибір: листя, штамп, яблуко, квітка, висічка, клітинка.)
 додати в пості посилання  та банер нашого завдання;
 додатися в лінки до 02.10.

Про подаруночки до цього завдання.
Нагадаємо про наші чарівні призи, що очікують рендомного щасличвика та запошеного дизайнера:

Iris-Scrapbooking надає 2 набори квітів Dessert на вибір




Виробник чіпборду - творча студія Sкрапочка дарує переможцю
сертифікат на 100 грн


Сертифікат на 100,00 грн. від



-ЗАВДАННЯ РУКОДІЛЬНЕ -
Чекаємо на ваші роботи до 02.10.2018 року.
Нагадуємо, що призи ми висилаємо по Україні безкоштовно.



3 коментарі:

  1. Дякую дівчатка за чудове натхнення!!! І нарешті завдання моєї улюбленої і професійної науки))))

    ВідповістиВидалити
  2. Отличное задание, девочкам спасибо за прекрасное вдохновение, буду участвовать!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Такие разные и красивые работы!!

    ВідповістиВидалити