11 вересня 2018

Огляд дизайнерської посилки від Scrapbooking-Ukraine з Mapiєю Дворак

Доброго дня!
Сьогодні з вами буду я - Марія Дворак та наш постійний спонсор - магазин Scrapbooking-Ukraine.

Завжди дуже приємно обирати самостійно дизайнерську посилку та знайомитися з новими, для себе, матеріалами! Цього разу мій вибір пав на папір для скрапбуінгу:
"Heaven sent" від Prima


Давно мріяла попрацювати з папером від EcoPaper й знайомство з колекцією "Таємниця лісу" перевершило всі очікування! 



З роками я все частіше звертаю увагу на щільність паперу й завлені  250 г/м2 звичайно варті уваги. Також незвичним є й те, що у наборі 10 абсолютно різних двосторонніх листків. Мій улюблений - "Час".




 Крім того, сподобалося, що на неліквідній інформаційній стрічці надрукували короткі фрази, які гармонійно поєднуються з тематикою колекції.



Другий набір паперу не потребує презентації - гадаю, що кожен скрапбукер, хоч раз в житті вже тримав в руках папір Prima ;)! Й якщо ви стали його шанувальником - завжди хочеться працювати з новішими й новішими колекціями!
Цього разу я обрала дитячий папір для матусиної скарбниці - "Heaven sent".



 Родзинка колекції в тому, що вона у стилі унісекс - обираючи одну із двох сторін можна зробити дівчачу чи хлопячу роботу!




 Люблю Prima Marketing усім серцем! Наступного разу покажу скарбничку, яка в мене вийшла з цієї надзвичайної колекції. Як ви гадаєте для кого вона буде - дівчинки чи хлопчика?


Дякую Scrapbooking-Ukraine за можливістьь працювати з матеріалами преміум класу!
Творіть в задоволення та приєднуйтесь до наших завдань!
Ваш Арт Клуб !