28 квітня 2020

Огляд посилки від ScrapEgo для Лєни Рукодільник

Привіт-привіт!

Я, Лєна Рукодільник, знову до вас з оглядом посилочки від нашого нового спонсора - виробника крутих матеріалів для мікседмедіа - «ScrapEgo – товары для творчества»!


 
Я вже давно закохана в матеріали ScrapEgo. Для мене це рай. Усі ці баночки, які майже всі хочеться спробувати, потестити та зробити щось дуже незвичне та цікаве.
Для своїх робіт, я вирушила обрати споріднену палітру кольорів і алкогольних чорнил, і спреїв.

Тож, пропоную переглянути мій відео-огляд.


А також, декілька фото товарів.













І ось повний списочок моїх скарбів:
Алкогольные чернила Робин Гуд
Алкогольные чернила Винный погреб
Алкогольные чернила Мулатка-шоколадка

Забула показати у відео, ще отримала набори люверсів)

Сподіваюсь вам було цікаво, тоді запрошую у магазинчик до нашого спонсора ScrapEgo, а також надихатись нашими роботами)
З Вами були Лєна Рукодільник та ScrapEgo.
Натхнення Вам!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар