09 квітня 2020

Огляд посилки від Вікторії Рудман та Лавки Совушки

Доброго дня!
З вами Вікторія Рудман та магазин Лавка Совушки.
І моя чергова  коробочка щастя -  дизайн посилка))


Зараз у магазинчику неймовірні знижки. Тому великий набір паперу коштує як маленький) Поспішіть, поки ще є в наявності)


Також взяла кільки аркушів поштучно:


Також, ви уже знаєте, що в цьому магазинчику великий вибір кожзаму та замші. І я теж не втрималася перед ним)
Обрала собі:


І повз квіти я не можу пройти. Їх у мене мало. Хоча й кожного разу додається, але ж і використовую їх)
Тому цього разу теж кілька взяла:


А на цей чіп у мене особливі плани)


І фішки...♥♥♥ Це моя любов!


Ось такі надихалочки)
Я вже починаю творити)) І ви надихайтесь)
Лавка Совушки та Ваша Віка♥

Немає коментарів:

Дописати коментар