12 квітня 2020

Натхнення від Лєни Рукодільник, Фабрики Декору та ScrapBox

Привіт-привіт!!!
Сьогодні з вами Лєна Рукодільник та моє натхнення  і разом зі мною надихають наші спонсори - виробник крутого чіпборду Scrapbox та український виробник товарів для творчості - Фабрика декору!

 
Я неймовірно сильно надихнулась новою колекцією скраппаперу Tenderness and love від Фабрика декору! Ці квіткові мотиви та такі ніжні кольори просто покорили моє серце. То ж, моє натхнення і вийшло у формі серця. Але прекрасно доповнили мою роботу чіпики від Scrapbox.











У моїй роботі використано матеріали: 

Від Scrapbox:


Ну що ж, у мене поки все! Сподіваюсь, що Вас надихнуло моє натхнення. І не забувайте забігати за покупочками до наших спонсорів)
Натхнення Вам!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар