18 квітня 2020

Натхнення до завдання Три в рядок: "Ємності" зі Скрапочка та ScrapEgo від Nadin BlackBerry

Вітаю вас у цю передсвяткову пору!
Сьогодні з вами Nadin BlackBerry
і трішки натхнення до нашого завдання Три в рядок з обов'язковими елементами






Отже, головним елементом стала ємність. Я одразу подумала, про малесенькі декоративні баночки, якими скрапери так люблять прикрашати свої роботи(і я в їх числі). Але так давно хотіла щось нове для своїх інструментів: у мене була звичайна нудна офісна підставка, яка до того ж і стала замала для усіх моїх пензлів. От, не знайшовши вдома нічого більш підходящого я взяла звичайну банку з-під варення і приступила до роботи.
Як додаткові ОЕ у мене виступає чипборд(від нашого спонсора Скрапочка), ембосинг, а також є листочки у композиції та комашки у вигляді метеликів. Додаткових елементів повинно бути мінімум два, але я так захопилася у процесі, що використала їх більше)


Ці золотаві емалеві краплі зроблені за допомогою запікання емалі для ембосингу. Дуже люблю в такий спосіб її використовувати.


Чипборд - ключик з крилами від творчої студії Скрапочка став ніби основою композиції.




Ну а тріщинки - це звичайно матеріал від ScrapEgo: кракелюрний лак-акцент "Мигдальне печиво". Він світло-коричневий, але я замалювала все темною фарбою з ефектом патіни. Також використала гель-медіум глянцевий, текстурну пасту гладку та текстурну пасту прозору у якості клею. Саме так! Ця акрилова паста має чудові властивості і одна з них - надзвичайна міцність після висихання. Усі ці обємні фігурки були приклеєні прозорою пастою до скла, попередньо покритого медіумом. Все тримається напрочуд міцно! Це не перша моя така маніпуляція зі склеювання різних поверхонь цією пастою)







Сподіваюсь вдалось поділитись своїм натхненням через екрани із вами, любі ПЧілки!
Дякую за увагу!




Немає коментарів:

Дописати коментар