16 квітня 2020

Натхнення до завдання "3-в-рядок" ОЕ - Ємності від Вікторії Рудман та Лавки Совушки

Усім привіт!
Я, Вікторія Рудман,  сьогодні буду надихати вас на участь у нашому завданні "3-в-рядок" ОЕ - Ємності ) Допоміг у  цьому мені наш спонсор магазинчик Лавка Совушки.




Моя ємність - це коробка, виконана з нуля, у формі п'ятикутника.



А ще я з пивного картону вирізала сама собі чіпборд - п'ятикутник, діамант) Було нелегко, але якщо захотіти...))) А я захотіла) І ось)



Середину діаманта прикрасила дропсами. Для декору кришки взяла квіти, фішку, чіпборд. А ще трохи метеликів, сизалі, вирубки та дирокольних квіточок))





Таку коробочку можна подарувати як самостійний подарунок. А можна всередину покласти цукерки, мило ручної роботи чи грошовий подарунок) Та й потім модна використовувати як скарбничку. Універсальна річ)) 


Даруйте красиво)
Лавка Совушки та ваша Віка♥

Немає коментарів:

Дописати коментар