11 квітня 2020

Весняний блокнот від Людмили Половинко і Скраппосиденьки

Привітики
Сьогодні з вами я, Людмила Половинко, покажу вам свій ніжний весняний блокнот, який я робила з матеріалів з магазину Скраппосиденьки (VK "Скраппосиденьки").




 В основі блокноту ніжна колекція So Loved від ScrapMir. Центральним елементом у композиції в мене милі і ніжні зайчики, які пригорнолися одне до одного, це як мій маленький синочок тулиться до мене щовечора, коли я повертаюсь додому)).


Люблю в декорі використовувати усю колекцію, часто в мене можна зустріти білетики, метелики, тежики та інші додатки до основної колекції паперу. Тут я використала тежики з листка для вирізання, листок з віночками, які також усі повирізала



В кожного з нас є такі періоди в творчості, коли муза втікає далеко-далеко і творити немає бажання. В такі дні я активно вирізаю, і таким чином, помаленько заманюю свою музу назад до себе)). Так як я люблю багато вирізати, тому вирізаю з колекції все, що можна вирізати, а вже потім використовую для декору своїх робіт.


Ддя додаткового декору використала висічки з молочного картону, які навмисно не фарбувала, а просто ввела у первинному вигляді. А також мереживо, яке порозрізала на маленькі частинки і попідсовувала у різні місця в композиції.



 Увесь чіпик покрила ембосингом для чого мені пригодилась рожева шеббі пудра від Фабрика Декору.



 В роботі вирішила не використовувати квіти великого формату, а зробила багато маленьких, які додала у різних місцях в композиції. Тут мені пригодився листок з колекції Тендернес від Скрапмір, яким я підтримала своє мереживо ще й в принті на папері.


Мій блокнот закривається на магніти , що допомагає легко і швидко його відкривати та активно використовувати.


 В середині блокноту на форзаці я розмітила конверт, який також закривається на магніти, а ще туди можна поставити маленькі записочки чи листочки з нотатками. Збоку приклеїла петельку з стрічки куди можна вставляти ручку чи олівець і завжди мати з собою увась потрібний інвентар).


Блок я зробила самостійно з цупкого паперу і зверху його проклеїла палітурним клеєм від Фабрика декору, тому кожна сторінка, при потребі, легко відривається.  Блокнот можна використовувати для ескізів чи записів, на що буде бажання у майбутнього користувача)


І не обійшла увагою я зворотню сторону, її також мінімально прикрасила плоским паперовим декором.


З вами була, Людмила Половинко.



Немає коментарів:

Дописати коментар