07 квітня 2020

Натхнення з Лєною Рукодільник, ScrapBox та ScrapEgo

Привіт-привіт!!!

Сьогодні з вами Лєна Рукодільник та моє натхнення  і разом зі мною надихають наші спонсори - виробник крутого чіпборду Scrapbox, виробник крутих матеріалів для мікседмедіа - ScrapEgo!



Цього разу у мене брутально-чоловіче пано у міксмедійному стилі.
Шукаючи натхнення, я у своїх запасах знайшла гранжевий папір і мене чомусь аж запалило зробити щось таке ржаве та з застосуванням фарб. Також мені ідеально підійшли чіпики від Scrapbox. А вже усю фактуру та кольори мені допомгли створити матеріали від ScrapEgo










У роботі я використала чіпборд від Scrapbox

Матеріали від ScrapEgo

Ну що ж, у мене поки все! Сподіваюсь, що Вас надихнуло моє натхнення. І не забувайте забігати за покупочками до наших спонсорів)
З Вами були Лєна РукодільникScrapbox та ScrapEgo.
Натхнення Вам!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар