12 червня 2018

Знайомство

Усім привіт ♥
Сподіваюсь, що в літні спекотні деньочки у вас настрій не тільки їсти полуниці, смажитися під сонечком та збирати валізи на моря, а й вистачає часу на творчість та читання стрічки новин в блозі.

Тож давайте познайомимось ближче з новими членами (чи членкинями?) нашої ДК.



Всiм привiт)
Мене звати - Наталiя, я з України, з чудового міста Київ). Люблю скрап всім сердцем - це моє улюблене хоббі, зацікавилася їм блізько  5років тому під час вагітності, але навіть після виходу з декретної відпустки кожну свою вільну хвилину після сім'ї і роботи намагаюся приділити своїм папірцям)). 
Думаю, що тим хто займається скрапом, да і взагалі усім творчим людям потрібна додаткова година в добі на улюблене хоббі.). Люблю різні стилі в скрапі, я з тих, кому легше й швидше зробити альбом, ніж листівку ). 
Сподіваюся, разом  ми зробимо ще більше чудових і милих до седця речей. Натхнення вам та до нових зустрічей! 
Заходьте в гості в мій інстаграм: nataly_babybook




До зустрічі)

Лєна Рукодільник

Я, Лєна Рукодільник. Живу на два міста Кам’янець-Подільський та Київ. З дитинства, так як мій батько художник, а дідусь усе робить своїми руками, фарби та молоток завжди у мене  в руках!!! До скрапу я прийшла після шиття (шила одяг) та виготовлення прикрас до пошитих мною речей. Та наче чого не вистачало, і 3-4 роки назад я відкрила для себе магію фарб, запах чіпборду та взагалі захопливий світ скрапбукінгу. Адже все, що зроблено своїми руками має душу!


 




До наступних зустрічей…

Всім величезний привіт! Мене звати Марія Дворак, останні десять років мешкаю в передмісті Києва, з них 7 років "хворію" на срапбукінг ;). Дуже щаслива стати частиною чудової та неймовірно талановитої дизайн команди АртКлубу! В скрапбукінзі подобаються різні стилі, але най-най-най улюбленіший - прованс! Також останнім часом підсіла на штампи й вивчаю CAS. Надихаюсь новими скрап матеріалами та обожнюю альтерсрап. Маю надію, що разом ми створимо ще не один шедевр!









   Привіт, мене звати Люда, я з мальовничого та древнього міста Львів. З коханим чоловіком виховую двох діток: лапочку дочку і бехкетника синочка.
   Я люблю займатися різним рукоділлям: вишиваю, в'яжу, а останнім часом активно скраплю. 
Два роки в мене ні одного дня без скрапу, і я вже не уявляю свого життя без нового захоплення. Я особливо люблю  класичний паперовий скрапбукінг, люблю створювати багатодетальні та багатошарові композиції. Наступний рік я буду творити для вашого натхнення!




___________________________________

Впевнена, що дівчатка повні сил, енергії та нових ідей!!
Не забувайте приймати участь у наших завданнях. Там вас чекає сила-силенна призів від спонсорів та пару тон натхнення ♥

Немає коментарів:

Дописати коментар