03 червня 2018

Результати Завдання: 3-в-рядок "Географія"

Привіт!
Не пройшло й кілька днів після закінчення завдання, а ми вже готові оголосити результати і розіграш солодких призів від наших спонсорів.
На диво, цього разу було дуже мало учасників, зате ті, хто таки прийняв участь отримує скрап-солодощі!!
Дівчатка, вітаємо вас! Дякуємо, що ви з Арт Клубом ♥

Олеся Федорченко отримує 2 набори квітів Dessert на вибір від  Iris-Scrapbooking


Lapusya.ua  отримує сертифікат на 100,00 грн від Деко-град


*******************************************

Просимо написати нам на пошту pdartklub собачка gmail.com з приміткою 
3-в-рядок_Географія_ваш нік

*******************************************

8 коментарів:

  1. Дуже класне завдання. І ідеї були але ящик суниці вніс свої корективи. Вітаю дівчат

    ВідповістиВидалити
  2. Поздравляю девочек!
    У Вас всегда классные задания! Девочки, а я не попала в список принимающих участие ?http://irishkahobbies.blogspot.com/2018/06/blog-post.html?m=1

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іринко, я дуже вибачаюсь, але коли проводились результати вас чомусь не було в лінках. Навіть не знаю як таке могло статись.

      Надішліть, будь ласка, особисто мені листа (pravdziva.maryna@gmail.com), вкажіть свою адресу і я вам вишлю невеличку приємність особисто від себе. Домовились?

      Видалити
    2. Марина, дякую за пропозицію :)
      Але подарунки мені подобається заробляти беручи участь в завданнях, на тих же умовах, що й інші. Дуже шкода, що мене не побачили в линках, поспішала доробити альбом і сфотографувати його в строк.
      До зустрічі в наступних завданнях клубу.

      Видалити
    3. Дякуємо, що відписали і звернули нашу увагу на цю ситуацію. Надалі будемо ще уважніше перепровіряти ♥ Чекаємо вас в наступних завданнях!

      Видалити
  3. Велике дякуююю за таку приємність з самого ранку)

    ВідповістиВидалити