21 червня 2018

Огляд партнерської посилки від Scrapbooking-Ukraine

Вітаю!
Сьогодні з вами BlackBerry. І я поділюсь з вами своєю радістю - покажу яку красу отримала в якості партнерської посилки від магазину Scrapbooking-Ukraine

Літо - пора квітів й зелені. Ботанічна й еко-теми захопили чи не кожного скрапера. І я далеко не виняток! Хоча ці теми близькі для мене й у інші пори року)))
Отже, я обрала дивовижні висічки від KaiserCraft, декілька листів паперу й скотч із метеликами цього ж бренду.
Буду творити... ну блокнот же звичайно)!
В землистих й зелених тонах... Можливо й сухоцвітами















Буду творити... ну блокнот же звичайно)!
В землистих й зелених тонах... Можливо й сухоцвітами
Ці матеріали ніби створені саме для мене й моєї музи:)



В магазині Scrapbooking-Ukraine можна знайти матеріали на будь-який смак, для будь-якої музи...

1 коментар:

  1. Ой, Надюш, скрапості прям такі твої-твої ♥ Уявляю скільки краси ти з них натвориш!

    ВідповістиВидалити