18 червня 2018

Огляд посилки від Scrapbooking-Ukraine. Олена Базюк

Привітики!
Сьогодні з вами я,  Олена Базюк.
А зараз буду вам показувати свою посилочку-натхнення, яку отримала від нашого 
спонсора - магазину Scrapbooking-Ukraine!
Я знову отримала багато неймовірно надихаючої краси) 
Такі скрапові магазини просто не можливо не любити)))
В них є все необхідне і навіть більше для усіх ваших проектів, задумів і натхнень.


Моя любов до Prima не вчухає і стає просто безмежною, тому моя посилочка вся Примівська, подивимось?)))
Ніжний набір квітів - Lavender Giana Prima

 Вони дуже тендітні і палітра дуже довершена та самодостатня.


 Набір паперу - Love Story
Подивіться яка ніжність і романтика.



А це набір паперу Amelia Rose  
Я в захваті від цього поєднання кольорів)
А ще хочу вам сказати, що дуже зручно, що в магазині можа придбати улюблений папір поштучно або в уже поділеному наборі, що фінансово дуже приємно))))
Самі ці набори я взяла в такому варіанті.


 Як гарно квіти поєднуються з папером, мені дуже подобається)
 А ще взяла шикарні висічки - Ефемери Rose Quartz Ephemera
Ось детальки, їх дуже багато - справжній скарб) 




 І в наборі ще є ось такі тежики, дуже симпатичні)
Як бачите, в них є золоте фольгування, краса.


В цьому магазині можна придбати все що душа та ваше натхнення забажає)
Багато новинок, знижок та акцій))))Дякую, що завітали до нас!
Творіть в задоволення та приєднуйтесь до наших завдань!
Ваш Арт Клуб !

Немає коментарів:

Дописати коментар