27 червня 2018

Натхнення зі Scrapbooking-Ukraine від BlackBerry

Вітаю!
Сьогодні з вами я, BlackBerry і чудовий магазин скраптоварів Scrapbooking-Ukraine!
Літо не надто жарке, проте зелене й квітуче. І така файна погода надихнула мене на створення ось такої милої листівки у еко-стилі...


 Для роботи я використала висічки від Kaisercraft та обрізки паперу цього ж бренду(зараз, до речі, цей папір по акційній ціні! Спішіть=)).
Ще у пригоді мені стали такі матеріали з магазина  Scrapbooking-Ukraine: штемпельна подушка чорна, крафт-папір, пайєтки від Фабрика Декору та напрочуд мила фішка з метеликом.








Так от, листівка із залишків паперу... А об'єкт, на який я використала основну масу дизпосилки ви, мої любі, побачите зовсім скоро!
приємного літнього відпочинку!



І не забудьте зробити літні закупи по надзвичайно смачним цінам у Scrapbooking-Ukraine!


Немає коментарів:

Дописати коментар