29 березня 2015

Натхнення від спонсора - Scrap Box

Усім доброго дня! О це я розумію весна - за віконечком сонечко і чути спів пташок) Час натхнення та творчості. Сьогодні з вами я, Наталя Didideira, і хочу познайомити вас з молодим українським виробником Scrap Box. Раджу вам приготувати горнятко кави, бо попереду багато цікавого.
Scrap Box - це унікальні матеріали для скрапу, на даний момент вони розробляють чіпборд і скрап-папір. Вони ніколи не стоять на одному місці і постійно радують новинками, їх асортимент постійно поновлюється. 
Ось такі гарненькі новинки до свята Великодня чекають вас у магазині...


Тільки подивіться на цих маленьких зайченят, хіба ж вони не милі?


І трошки картинок по тематиці:    Природа...
Окремо хочу виділити папір з квітами, візерунок сам по собі самодостатній, дуже багато дизайнів, яскраві кольори, цікаві візерунки.





Національна тематика..
Взагалі, те що треба для паспортів та блокнотів..

І мій, мабуть, найулюбленіший - це чіпборд для вишивки..

Дитяча тема..


Кулінарна тема...


Взагалі, дуже багато усього!, усі матеріали хорошої якості, працювати з ними одне задоволення!

І трошечки натхнення:
Перше що я придбала - це папір з  квітковим візерунком, з якого вирішила зробити міні-альбом, почала його робити в СП, але паперу не вистачило так докінчувала вже опісля) .
На обкладинці можна побачити паперові квіточки, які я вирізала з паперу.


на цій сторінці можно побачити квітковий чипборд -"Квіти" №4

на цій використала чіпборд Love з набору "Хипстер" №3






Ще покажу кілька листівочок:
Весняна листівочка у фіолетових кольорах..
У роботі використала папір Р-033.


Весняна листівочка, 


 Використовуючи матеріали нашого спонсора, зробила ось такі дві підвіски-панно. Вони трохи різні по стилю, але обидві весняні і призначені для підняття настрою своїм майбутнім власницям. 
Для першого, ніжнішого, використала чіпборд - кролик з крилами, який трошки покрила білою перламутровою фарбою,
а також вирізала білетик із картинки
 А у другій підвісці, яскравішій, використала чіпборд - Великоднє яйце, який теж місцями покрила фарбою,
і тут я також вирізала білетик із картинки

Я для цього натхнення зробила дві листівки з улюбленими квітковими композиціями



Використані матеріали:
Чіпборд пташка
Папір для скрапбукінгу Р-210, я вирізала метеликів
Папір для скрапбукінгу Р-299
Картинка К-008
Наступна листівка


Використані матеріали:

Папір для скрапбукінгу Р-210 - метелики
Папір для скрапбукінгу Р-212


Усім веселого настрою та творчого натхнення!)


Немає коментарів:

Дописати коментар