02 березня 2015

Завдання "3-в-рядок". Повітряна куля.

Ми вітаємо вас!
Сьогодні ми з новим етапом до нашої серії завданнь "3-в-рядок"!
 
Нагадуємо, що суть завдання полягає в зібранні прямої лінії з трьох заданих елементів та використанні їх у вашій скрап роботі.


Отже, рядочки, які можна скласти у цьому завданні:
(куля може бути і надувна)
хмаринка - повітряна куля - цифра
прапорець - повітряна куля -напис
стрази - повітряна куля - квіти
...листівки, сторінки, коробочки, шоколадниці... ви можете зробити будь-що.
Запрошуємо подивитись на роботи - натнення!

 Насичена робота запрошеного дизайнера - Альони Шевченко:
По завданню в мене вийшла м'яка джинсова листівочка. Вона про веселі безтурботні подорожі, весняну легкість буття, відчуття свободи і польоту. З літер на хмаринках складається слово "DREAM". Мій рядочок: стрази - повітряна куля - квіти:


Та надихаючі роботи команди дизайнерів:
Листівка для любителя політати :-). Рядок: стрази - повітряна куля - квіти:

У мене получилась листівочка для хлопчика, з кульою, метеликами, хмарками, прапорцями. Для своєї листівки використала рядок прапорці - повітряна куля - надпис:


Сьогодні я дебютую і знайомлюся ближче)
Ось і  листівочка-подарунковий сертифікат на фотосесію). Рядок я використала: напис - повітряна куля - прапорець


Гадаю, доволі така універсальна листівка в мене вийшла...
Мій рядочок: прапорці - повітряна куля - напис
 

Для завдання вирішила зробити листівочку для маленького хлопчика, котрий дуже мріє навчитися літати. І в нього це обов'язково вийде, бо я вірю - мрії збуваються!
Для завдання вибрала рядок - хмаринка - повітряна куля - цифра


--------------------------------------------------------------------------------------------
Серед усіх учасників та ТОПу будуть розіграні ось такі призи!

 


а неперевершений спонсор - вітчизняний виробник штампів Сherrylana designs - Штампы для Скрапбукинга - сертифікат на купівлю 
штампів на суму 50 грн.

Ваші  роботи ми чекаємо до 01 квітня 2015 року :)


Ваші неперевершені роботи:

An InLinkz Link-up

4 коментарі:

  1. Ой як чудово!!! В мене якраз такі є штампики і папір !!! Гарне завдання!! Дякую надихнули )))

    ВідповістиВидалити
  2. Доброго дня! Не судіть строго, я тільки вчусь)) Дякую за можливість спробувати себе. Всім успіху і натхнення)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да мы только рады участникам... всем! Пробуй обязательно, только так ты наберёшься опыта ;))

      Видалити