11 березня 2015

Фотозавдання № 6 "Жіноча чарівність"

Вітаємо Вас, наші любі!

Прийшла весна, з'являються перші квіти, все починає зеленіти і разом з природою розквітають наші прекрасні дівчата! Можна ховати важкі куртки та діставати красиві пальта, забути про шапки, шукати весняні шарфи та романтичні прикраси і насолоджуватися першим теплом!

Тому ми придумали для вас цього місяця романтичне і трішки хвастливе завдання - "Жіноча чарівність"))) Чекаємо від Вас фото жіночих хитростей, які роблять Вас чарівними! А арсенал таких секретів у кожної жінки ой який різний! Також приймаємо Ваші чарівні портрети, адже що може бути прекрасніше за жінку?)))




Ось жіночі секретики нашої команди:

Freedom 


Мої жіночі "штучки" не надто жіночні ))) Я люблю джинси , різні окуляри, годинники і просту біжутерію, рідко користуюся косметикою і дуже консервативна щодо ароматів. А ще, я у відображенні окулярів :) Вітаю!


У меня конечно же духи!



Мне тяжело с женскими хитростями) Я по натуре пацанка, простая и прямая как двери)
Но специально, на 8 марта сотворила браслетик "под пандору" для любимой племиши.
Его и взяла за основу) Он у меня очень весенний. Ну, не обошлось и без цветочков))) Они точно придадут любой девушке нежности и романтишности.


З жіночих прикрас я більш за все полюбляю натуральні камені і один з моїх улюблених - це малахіт. Для мене це особливі прикраси, бо їх мені подарував батько, котрий привіз їх з самої Африки. Мені дуже подобається роздивлятися його візерунок, я розумію, що для формування кожної рисочки потрібне не одне тисячоліття, і це мене зачаровує.


Я не велика прихильниця дівчачих штучок, тому косметикою майже не користуюся і магазинами ходити не люблю! Але парфуми це моя любов, на яку мене, до речі, підсадив мій свекор)))



Чекаємо Ваші роботи до 09.04

З любов'ю АртКлуб



Ваші чарівні фото:


2 коментарі: