27 березня 2015

Натхнення від спонсора. Сherrylana designs

Вітаю Вас, наші дорогі читачі!

Весна - пора творчості! Все навколо надихає і спонукає творити! Ще й світле свято Пасхи скоро) Тому сьогодні я, Люда, та що Вишневий Цвіт, розкажу про весняно-великодні новинки від українського виробника фотополімерних штампів високого гатунку cherrylana designs.




Нагадую, що у Сherrylana designs ви знайдете штампи на будь-яку тематику українською, російською та англійською мовою. А також зможете замовити іменний штамп для себе.

Сьогоднішній огляд я почну із нового квіткового набору, який покорив моє серце! Можливості тут безмежні, можна придумати тисячі варіантів віночка, і не тільки!




До речі, у нас зараз якраз проходить завдання "3-в-рядок". Повітряна куля, де ви можете виграти сертифікат на 50 грн від Сherrylana designs

І так як до нас наближається світле свято Воскресіння, то ось Вам підбірочка новинок на пасхальну тематику. Насправді, їх у Сherrylana designs ціле море, на будь-який смак!







У розділі Пасха ви знайдете і такі цікаві зображення




Щодо мого досвіду, то я уже встигла випробувати штампи від Сherrylana designs в роботі і залишилась дуже задоволеною. У цих двох весняних листівках я використала штамп-текст "Коли ти поруч..."


А тут ще й штамп Орнамент круглий, зроблений гарячим ембосінгом на кальці і який служить підкладкою для рожевої квіточки



Великим щастям для мене було знайти в своїй дизайнерській коробці ось такий дитячий штамп-конструктор


Дитячі альбоми роблю зараз дуже часто і такі штампи мені були ну дуже необхідні! Як бачите, завдяки ним можна підписати сторінку до будь-якого місяця чи року. Я відштампувала їх на кальці, тоді вони дуже легко знаходять місце в альбомі)

 

Ось де я їх встигла використати:



Тут ще таке сердечко



Штамп Подаруночок із набору на сторінці, присвяченій дню народженню)


А зараз я покажу як за допомогою всього трьох недорогих штампів я створила серію тегів для своїх робіт. Отже, використовувала я ТризубMade in UkraineУкраїнський орнамент

Для початку я вирізала заготовки та пофарбувала їх в синьо-жовтий колір за допомогою спреїв Фабрики декору


Для першого тегу за допомогою коврика я накреслила діагональні лінії за розміром штампу Тризуб. Відштампувала його синім кольором, залишивши вільні полоси. Між тризубів поставила напис. Коли чорнило добре висохло, витерла легенько намальовані олівцем лінії.


Тут я теж спочатку розграфила лінії, на фото можна побачити ширину кожної (клітинка коврика має 1 см). В двох найширших полосках відштампувала тризуб жовтим кольором. завдяки штампу з хрестиками зробила вишитий орнамент. Додала напис.


Для третього просто відштампувала спочатку тризуб жовтим кольором, а зверху один синім, додала напис. Привязала шнурочки і ось що у мене вийшло. 


Мінімальне використання часу та коштів, а результат зробить вашу роботу унікальною!


У посилці від спонсора я отримала багато штампів на тему кохання, і вони для мене стали дуже актуальними, адже саме ці чудові надписи-фрази я використала у своєму мінніку про кохання..











Використані штампи:
NL046u
NL040u
А також зробила маленький МК з виготовлення листівки з стилі чисто та просто з використанням штампів:
NL046u
PVH036-1


Підготовлюємо матеріали, принаймні більшість. В процесі я таки додавала ще детальки. 

 За допомогою машинки і ножів робимо основний фон - з сердечками.

 Ось так в мене вийшло.

 Вирізаємо ще одне сердечко. Його можна залишити таким, але я ще додатвого прорізала меншим серцем в цьому, щоб мати тільки контури.

 Проштампуємо ще кілька сердечок, що залишилось.
Вклеюємо основу на заготовку та проклеюємо на двосторонній об'ємний скотч наші серця.

 Штампуємо надпис, потім вирізаємо його у вигляді, як зображено нижче та тонуємо по краях.

 Збираємо докупки нашу листівку.

 На об'мний скотч знову ж таки клеїмо нашу листівку, вже на контраснішу основу, яка буде служити нам тільки контрастною рамкою.

 За допомогою стікляний капельок від фабрики декору ми робимо ефект глоссі. І листівка готова.

 Я розпочну свій показ з кухонної теми. Ось для такого магнітика для нотаток я використала просто неймовірні кулінарні штампи (чайний сервіз розфарбувала акварельними олівцями):

https://vk.com/photo-66423005_327453473
https://vk.com/photo-66423005_327453476

 Ось така листівка стане гарним подарунком до дня матері, завдяки дуже ніжному і квітковому надпису

https://vk.com/photo-66423005_328822384

 Коли робила для себе ось такий сонячний блокнотик, хотіла щоб він був практичним, тому прикраси мали бути не об'ємними, і чудовою прикрасою стали пір'ячка, які я наштамувала на кальці і посипала пудрою для ембосингу, і запекла. А ще тут я використала штамп-орнамент, от тільки я закривала другий ряд хрестиків.


https://vk.com/photo-66423005_335013883
http://vk.com/photo-66423005_335278811

 Ну а для такої листівки використала штамп-метелик, яким зробила відбиток на кольоровому папері і вирізала, штампик надпис, і сердечко, яке дуже зручно кріпити на маленький акриловий блок (2*2см).

https://vk.com/photo-66423005_325813754
https://vk.com/photo-66423005_340565477
https://vk.com/photo-66423005_349801752
https://vk.com/photo-66423005_332653820

 І листівочка до 8 Березня, і хоч це свято вже пройшло, завжди можна розпочати підготовку до наступного, і в цьому вам допоможе ось такий штамп-надпис.
 
https://vk.com/photo-66423005_351143093

Надіємо, ви набралися натхнення і наш огляд був для Вас цікавим) Чекаємо на Вас у наших завданнях!

Творчого Вам настрою! 


Немає коментарів:

Дописати коментар